Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Dzwonię na infolinię dowiedzieć się o koszt połączeń i wysyłania SMS poza granicę Polski. Początkowo sekretarka informuje mnie o różnych możliwościach wyboru połączeń w zależności od tematu rozmowy. Ponieważ nie lubię rozmawiać z maszyną postanowiłem wybrać "zero" i dowiedzieć się szczegółów u konsultanta. Po około trzech minutach oczekiwania odebrał konsultant wyraźnie przedstawiając się i zadając pytanie:, „W czym mogę pomóc?". Poprosiłem o pomoc w ustaleniu kosztów cen połączeń do różnych krajów w UE oraz poza. Pracownik poinformował mnie, że taki cennik jest w Internecie. Powiedziałem, że nie mam dostępu do Internetu i dlatego dzwonię na infolinię. Pracownik zapytał mnie, o jaki kraj konkretnie chodzi. Odpowiedziałem, że kraje w UE oraz USA. Pracownik powiedział, że ceny są różne w zależności od tego, na jaki telefon dzwonię - komórkowy czy stacjonarny. Poprosiłem o podanie jednego i drugiego. Pracownik podał ceny - nie wiedziałem czy netto czy brutto. Dopytałem. Następnie poprosiłem o ceny SMS. Pracownik odpowiedział. Kończąc zapytałem o cennik połączeń do USA. Pracownik nie mógł dokładnie znaleźć i poprosił o chwilę. Czekałem około pięciu minut - trochę długo jak na taką informację. Na koniec pracownik zapytał: "Czy coś jeszcze?" Powiedziałem, że to wszystko. Pracownik powiedział "Do usłyszenia". Nie pożegnał mnie i nie poinformował, iż w razie pytań jest do dyspozycji w każdej chwili. Miałem wrażenie, iż pracownik jest obojętny dla klientów sieci.