Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Levi's
Treść opinii: Wjeżdżając ruchomą taśmą na drugi poziom CH GALAXY od razu można spostrzec sklep firmy marki Levi's. Z daleka sklep bardzo dobrze się prezentuje, bardzo dużo towaru, oświetlony neon, czyste witryny sklepowe. Po wejściu do sklepu żaden z pracownik nie powitał mnie, ponieważ było dużo klientów w sklepie. Jednak jeden z pracowników nawiązał ze mną kontakt wzrokowy i skinął głową. Rozglądałem się za jeansami. Spodnie nie były poukładane rozmiarami od najmniejszego do największego, również nie na wszystkich spodniach były metki z rozmiarem i ceną. Po kilku minutach podszedł do mnie pracownik sklepu i zapytał, "Co pan szuka?" Odpowiedziałem, że poszukuje na siebie jeansów. Pracownik zadał kilka pytań o kolor, materiał, rozmiar i przedział cenowy. Odpowiedziałem na wszystkie pytania szybko, co pozwoliło pracownikowi pokazać mi wybrane modele. Zadałem pracownikowi pytanie o wątpliwości cenowe oraz na jakość materiału. Pracownik od razu znalazł argumenty, aby mnie przekonać do zakupu. Zapytałem o rabat cenowy, powiedziano mi, że rabatów nie udzielamy. Podziękowałem pracownikowi i powiedziałem, że muszę jeszcze przemyśleć zakup. Pracownik powiedział, że te rozmiary to ostatnie, które posiadają. Muszę szybko się zastanowić, ponieważ w każdej chwili mogą zostać wyprzedane. Poprosiłem o odłożenie do jutra. Otrzymałem informację, iż nie ma takiej możliwości. Odchodząc usłyszałem tylko rozmowę dwóch pracowników na temat pogody. Nikt mnie nie pożegnał. Wychodząc zauważyłem zakurzone górne produkty.