Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: Obsługa nachalna. Zanim przeszłam ok 10 metrów do półki z mascarami, zostałam zaczepiona 3 razy i spytana "może Pani pomóc". Rozumiem, że takie jest zadanie obsługi, ale powinni troszkę lepiej rozpoznawać potrzebę klienta. Nie mogłam nawet rozejrzeć się po półce, bo znów podeszła do mnie kolejna z pracownic i zaoferowała pomoc. Gdy grzecznie podziękowałam, stanęła obok i obserwowała każdy mój ruch. To samo działo się przy kolejnych półkach. Czułam się obserwowana na każdym kroku przez kilka osób, które tam pracowały. Nie mogłam oprzeć się wrażeniu, że tylko czekają na to, bym coś rozbiła, zespuła, może ukradła? Na pewno nie była to komfortowa sytuacja. Obsługa powinna być niezauważalna, w razie potrzeby służyć klientowi pomocą, a nie sprawiać by czuł się osaczony. Gdy wyszłam i powiedziałam "do widzenia" nikt mi nie odpowiedział, mimo że stały tam i słyszały to 3 osoby, które są tam zatrudnione. Ceny są wysokie, rzadko zdarzają się promocje czy wyprzedaże.