Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour Express
Treść opinii: Małe zakupy przed powrotem do domu. Na takie zawało by się że idealny jest Carrefour Express. Niestety co do czasu obsługi to wcale ekspresowa ona nie jest. Większa część czasu który spędziłam w sklepie przypadała na oczekiwanie w kolejce do kasy. Rozplanowanie działów i rozmieszczenie regałów też jest moim zdaniem chaotyczne i mało przemyślane. Zmuszona jestem prosić przechodzącego akurat pracownika o pomoc w znalezieniu keczupu, który zaprowadził mnie do właściwej alejki. Przy kasach tak jak napisałam spore kolejki, pomimo iż w sklepie są również kasy ,,samoobsługowe” a i te tradycyjne są również w większości czynne. Pani kasjerka ubrana w granatową ocieplaną kamizelkę z jasno różową lamówką obsługuje klientów i jednocześnie podaje kody swojej koleżance która stoi za jej plecami, co na pewno ma wpływ na wolniejszą obsługę. Przed przystąpieniem do skanowania produktów Pani mówi dzień dobry, i zwraca się z zapytaniem czy posiadam kartę ,, RODZIYNKA”(program lojalnościowy tej sieci, nie obejmujący zakupów w Hipermarketach Carrefour.) .Choć posiadam nie mam jej akurat przy sobie. Płacę za zakupy i opuszczam Carrefour. z przeświadczeniem, iż ten sklep nie będzie należał do chętnie przeze mnie odwiedzanych, raz przez kolejki a dwa na zupełnie nie pasujące mi rozplanowanie asortymentu.