Opinia użytkownika: Mariusz_69
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: W związku z faktem, że nie byłem ostatnio zadowolony z obsługi w "moim" banku, postanowiłem zapoznać się z ofertą innych banków. Tak trafiłem do Multibanku. Byłem bardzo zaskoczony, gdy po wejściu do placówki, podszedł do mnie od razu pracownik banku (kobieta) i zapytał o cel mojej wizyty. Odpowiedziałem, że jestem zainteresowany założeniem konta osobistego, po czym zostałem zaprowadzony do doradcy. W międzyczasie zaproponowano mi kawę lub wodę. Doradca dokładnie wypytał mnie o moje potrzeby i zaproponował konto, które miało je najlepiej zaspokoić. Sprawiał wrażenie osoby kompetentnej, doskonale zorientowanej w ofercie banku. Na moje pytania odpowiadał niemalże bez zastanowienia, udzielając wyczerpujących odpowiedzi. Był dobrze zorganizowany, ofertę uzupełniał materiałami reklamowymi. Po raz pierwszy w obsłudze bankowej spotkałem się z doradztwem, a nie ze sprzedażą, co zaowocowało założeniem przeze mnie konta w tym banku.