Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Gusto Dominium
Treść opinii: Wchodząc do lokalu kelner uprzejmie nam podał karty Menu. Jak usiedliśmy za około 2 minuty podszedł, aby złożyć zamówienie. Poinformowaliśmy go o tym, że mamy zniżkę UJ - 40% taniej. Po złożeniu zamówienie uprzejmości się skończyły. Kelner wrócił za około minutę i spytał czy możemy już (przed podaniem pizzy) uregulować płatność! I podał kwotę 33 zł, bez paragonu, tak z głowy. Powiedziałem mu, że musiał sobie źle policzyć, bo powinniśmy zapłacić znacznie mniej. Powiedziałem mu, że zapłacimy po posiłku. Po chwili wrócił z talerzami i sztućcami oraz przeprosinami, że źle policzył, powiedział, że tym razem będzie to 27 zł. Ja i tak wiedziałem, że to nie jest dokładna kwota. W trakcie posiłku, który był bardzo dobry, kelner do nas podchodził i pytał czy nic nie trzeba, czy wszystko smakuje, jednak robił to bardzo niekulturalnie. Gdy zjadłem, a dziewczyna jeszcze jadła, on przyszedł i nad jej głową machał rękami zabierając mój talerz. Po zjedzeniu poprosiłem o rachunek, na którym się okazało, że mieliśmy zapłacić 26,1 zł, a nie 33. OD samego początku dało się odczuć, że on się nie pomylił, tylko chciał sobie dorobić na boku.