Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Piotr i Paweł
Treść opinii: Do sklepu pojechałem po szybkie śniadanie. Po podjeździe na parking zauważyłem posypany chodnik solą i piachem, dzięki czemu uniknę poślizgu. Parking był również zadbany i odśnieżony. Przed wejściem do sklepu zauważyłem czyste drzwi wraz szybami. Po wejściu do sklepu zauważyłem bardzo dobrze zatowarowane regały. Nie zauważyłem braku cen przy produktach. Oświetlenie na sali sprzedaży było kompletne. Komory chłodnicze oświetlone, choć w niektórych miejscach występowały luki w produktach. Również regał w komorze chłodniczej miał jedną bardzo nieestetyczną półkę - folia była poodklejana, co wyglądało jakby było bardzo brudne. Po zapakowaniu produktów do koszyka udałem się do kasy. W kasie pracownik przywitał mnie słowami "Dzień dobry" nawiązując kontakt wzrokowy. Po zeskanowaniu produktów pracownik podał kwotę do zapłaty. Podałem kartę płatniczą. Pracownik poszedł do drugiego stanowiska kasowego z kartą. Przeciągnęła kartę przez terminal i rozpoczęła rozmowę na temat pogody z drugim pracownikiem. Po około 30 sekundach pracownik powiedział: "Tam trzeba wbić PIN". Po wprowadzeniu PINu pracownik wydał mi paragon z terminala wraz z paragonem zakupowym. Nie podziękował za zakupy. Stanowisko kasowe było czyste. Dostępne były reklamówki jednorazowe. Za kasami było czysto. Po zabraniu produktów wyszedłem ze sklepu.