Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Dzwoniłem na infolinie sieci Orange w celu zaproponowania mi nowej aktywacji na warunkach promocyjnych. Po wybraniu numeru infolinii zostałem poinformowany o nagrywanych wszystkich rozmowach, następnie poproszono mnie, abym wybrał temat rozmowy. Spiker przedstawił dość wyraźnie wszystkie możliwe tematy rozmowy. Niestety jednak nie lubię rozmawiać z maszyną, wybrałem klawisz "zero", aby połączyć się z konsultantem. Oczekiwałem około dwóch minut. Pracownik przedstawił się, lecz niestety nie wyraźnie i zadał pytanie:, „W czym mogę pomóc?". Poinformowałem konsultanta, w jakiej sprawie dzwonię i poprosiłem o przedstawienie oferty. Pracownik początkowo zadał kilka pytań rozpoczynając od przedrostków takich jak: "Ile?, Dlaczego?, Kiedy?, Dlaczego?" - Zadawał kilka pytań otwartych, następnie doprecyzował zadając pytania zamknięte. Po uzgodnieniu wszystkich warunków umowy, a przy tym zadałem około 10 - 12 pytań pracownik bardzo milo i zrozumiale udzielał odpowiedzi. Sprawiał wrażenia dobrego eksperta w dziedzinie telefonii komórkowej, co wzbudziło moją pewność i zaufanie do konsultanta. Podziękowałem za rozmowę i powiedziałem, że jeszcze muszę przemyśleć rozmowę. Pracownik pozostawił mi swój numer wewnętrzny oraz ponownie powtórzył dane osobowe - tym razem wolno i wyraźnie. Ponadto poinformował mnie, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości zawsze mogę zadzwonić i zapytać. Podziękowałem za rozmowę, pracownik również podziękował i życzył miłego dnia. Rozmowa została zakończona słowami "Do usłyszenia". Pracownik początkowo nie wyraźnie przedstawił się, lecz później podczas badania moich potrzeb i przedstawiając korzyści z zakupu aktywacji pokazał pełen profesjonalizm.