Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Styczność z obsługą sklepu miałem na dziele RTV-AGD. Zepsuł mi się adapter do wtyczki gniazdkowej. Posiadam kabel do laptopa z inną wtyczką niż standardowe w Polsce, zakup był dość pilny, toteż ucieszyłem się kiedy go znalazłem w sklepie. Znajdował się on w koszyczkach umieszczonych przy półkach z Mp3 playerami, czyli w miejscu w którym nie szukałbym go. Na szczęście dzięki obsłudze, która wskazała mi precyzyjnie miejsce trafiłem tam bez problemu. Interesowało mnie czy adapter ma bezpiecznik. Niestety nie można było się dowiedzieć tego z opakowania, które stanowiła tylko folia i mała etykieta. Obsługa też nie potrafiła mi odpowiedzieć na to pytanie. Zakup był pilny toteż, po stwierdzeniu, że wystarczy bezpiecznik w listwie, znalazł się on w moim koszyku. Następny zakup to filtry do wody, które kupuje tam już od jakiegoś czasu po porównaniu z ofertą innych sklepów. Pudełko z filtrami znajdowało się w co najmniej trzykrotnie większym opakowaniu zabezpieczającym. Opakowanie zajęło połowę koszyka ręcznego, a zamierzałem kupić jeszcze kilka drobiazgów. Postanowiłem się spytać czy nie da się zdjąć tego pudełka. W odpowiedzi usłyszałem, że będzie zdjęte przy kasie. Wybrałem kasę, w której akurat zmieniał się personel, trwało to trochę długo.