Opinia użytkownika: ANETA_310
Dotycząca firmy: Aviva
Treść opinii: Po doświadczeniach z likwidacją szkody w TU Compensa gdzie obsługa posprzedażna jest dramatyczna, brak słów na opisanie tego w jaki sposób i jak bardzo długotrwałe załatwianie wszystkich formalności przy np. likwidacji szkody w centrali ponieważ mają obsługę scentralizowaną postanowiła skorzystać przy ubezpieczaniu pojazdu z oferty Aviva. Bardzo sprawna obsługa telefoniczna, konsultant oddzwania zawsze wówczas kiedy się umówi, jeśli nie możesz rozmawiać wskazujesz sam godzinę o której będziesz wolny i na 100 % jest wtedy telefon. Oferta jest na identycznych warunkach a nawet z dodatkowym holowanie dla uczestników i tak tańsza o ok 300 zł. Wszytko odbywa się bez wychodzenia z domu, zawierasz umowę przez telefon, potem komplet dokumentów na e-mail i po przelewie oryginały pocztą do skrzynki. Nie wiem jak będzie wyglądała ew. likwidacja szkód ale jeśli podobnie to niech żyją 100 lat w tej Avivie.