Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Citi Handlowy

Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy zdalnego montaktu z centrala firmy (telefoniczna łączność) Mam kartę kredytową w Citi Handlowy. Kiedy korzystam w karty kredytowej płacąc ja w sklepie, jest wszystko w porządku. Problemy zaczynaja się wtedy kiedy chcę kartą się posłużyć i zapłacić swoje rachunki (mam taką mozliwość). Pierwsze schody zaczynają się kiedy wykręcam numer telefonu, nigdy nie zdażyło mi się aby numer był wolny (dzwoniłam o bardzo różnych porach: późno nocnych w bardzo wczesno rannych, płacę za każdą minutę). Kiedy ktoś się w końcu zgłasza okazuje się nie to nie z tym doradcą ma uzgodnić swój problem. dostaję numer telefonu i od początku zaczynam dzwonienie - oczywiście numer jest zajęty. Jak udaje mi się dodzwonić to okazuję się że numer jest dobry ale "koleżanka właśnie wyszła na śniadanie" i czy mogłabym zadzwonić za 15 minut. Najbardzej denerwuje mnie to że w dokumentach jakie przesyła bank nie ma napisane pod jaki numer trzeba zadzwonić, aby można bez dzwonienia po kilka razy załatwić sprawę szybko. Dodcy są mili ale koszty jakie mam zapłacić za każdym tetefonie w celu dokonania opłaty za rachunek są wyższe niż gdybym poszła np. na pocztę i opłaciła rachunki. Nie wiem czy bank ma podpisaną umoowę z telekomunikacją polską że w ten sposób traktuje swoich klientów