Opinia użytkownika: EWA_538
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: JAKO KLIENTKA USTAWIŁAM SIĘ W KOLEJCE DO DORADCY ,ABY ROZWIĄZAĆ PROBLRM Z ZALOGOWANIEM SIĘ DO BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ. BĘDĄC SAMA W KOLEJCE,SAMA MUSIAŁAM ZAPYTAĆ, CZY MOGĘ PODEJŚĆ. NASTĘPNIE DORADCA OBSŁUGIWAŁ MNIE BEZ ZASTRZEŻEŃ, NAJPIERW DORADCZYNI ZAPYTAŁA W CZYM JEST PROBLEM, I JAK MOŻE MI POMÓC, PO CZYM ROZWIĄZAŁA PROBLEM Z POMOCĄ INNEGO DORADCY, BYĆ MOŻE DLATEGO ŻE SAMA NIE BYŁ ASOBIE W STANIE PORADZIĆ (MOZE ZE WZGLEDU NA WIEK- BYŁA TO PANI OKOŁO 40 LAT, I NIE WIEDZIAŁA WSZYSTKIEGO TAK DOKŁĄDNIE JAK POWINNA) NASTĘPNIE ZAPYTAŁA ,CZY MOŻE JESZCZE JAKOŚ MI POMÓC . JA ZAPRZECZYŁAM I PODZIĘKOWAŁAM. DORADCZYNI MIŁO PODZIĘKOWAŁA. NA TYM ZAKONCZYŁA MOJĄ OBSŁUGĘ . OBSŁUGA ZAJEŁ APANI DORADCZYNI OKOŁO 5 MINUT.