Opinia użytkownika: Marek_348
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Uadłem się do punktu obsługi TVK Vectra celem wymiany dekodera na cyfrowy. W punkcie zatałem jednego sprzedawcę, który obsługiwał klientów. Po kilku minutach nadeszła moja kolej. W trakcie oczekiwania miałem możliwość posiedzenia na miękkiej wygodnej kanpie. Kiedy nadeszła moja kolej podszedłem do biurka gdzie mężczyzna mnie obsługiwał. zapytał w czym może pomóc. Powiedziałem że przyszedłem wyminić dekoder. Mężczyzna odpowiedział mi że nie ma takiej możłiwości (wcześniej sprawdzałem na infolinii). Powiedziałem że na infolinii otrzymałem inną odpowiedz na co pan stwierdził że nie wie co mówią na infolinii ale nie ma takiej możliwości bo zmieniają system. Zwróciłem uwagę że takie informacje powinny zostać umieszczone na stronie internetowej którą odwiedziałem jak i na infolinii. Mężczyzna powiedziął że to nie jego problem co na mówią na infolinii. dodatkowo nie potrafił sprecyzować terminu kiedy będę mógł przyjśći wymienić dekoder. Mężczyzna nie podziękował za wizytę ani też nie odpowiedział na pożegnanie.