Opinia użytkownika: Justyna_523
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W dniu 14.12.2009 r. wybrałam się do banku PKO BP w celu zgłoszenia w oddziale zmianę w swoich danych personalnych. W przedsionku budynku znajdował się bankomat. Oddział dysponował dwoma okienkami kasowymi, w których można było dokonywać wpłat i wypłat oraz dwoma stanowiskami do obsługi klientów. Ustawiłam się w kolejce do stanowisk do obsługi klienta (przede mną były 2 osoby). W kolejce czekałam ok. 10 min. Gdy nadeszła moja kolej dysponentka zaprosiła mnie do stanowiska i wskazała krzesło, na którym mogłam usiąść. Wyjaśniłam w jakiej sprawie przyszłam, a dysponentka dokonała szybkiej zmiany moich danych personalnych w systemie. Zapytała czy życzę sobie otrzymać nową kartę do bankomatu. Następnie obsługująca mnie pani wydrukowała dokument potwierdzający dokonane zmiany i podała mi go do podpisu. Przy każdym stanowisku dostępne były ulotki zawierające informacje o dostępnych kredytach i lokatach. Gdy już wszystkie formalności zostały załatwione, dysponentka pożegnała się ze mną. Moja ogólna ocena jakości obsługi w banku PKO BP jest pozytywna. Pracują tam kompetentni pracownicy, którzy szybko załatwiają sprawy swoich klientów. Pracownicy są mili i uprzejmi. Poza tym bank dysponuje korzystnymi ofertami kredytów i lokat.