Opinia użytkownika: Kaśka_1
Dotycząca firmy: HSBC Bank
Treść opinii: Bank Sprzedał swoje karty innemu Bankowi. Jako klient dostałam wcześniej informację czy chcę zrezygnować z produktu czy też zgadzam się na zamianę na inny bank. Zgodziłam się. Nowy bank przesłał mi wszystkie dokumenty, dodatkowo dostałam pakiet z bezpłatnym internetowym kontem osobistym. Od miesiąca korzystam już z nowej karty tego drugiego banku. Zapłaciłam już za pierwszy wyciąg. A dziś HSBC jak gdyby nigdy nic przysłał mi kolejny wyciąg z karty poprzedniej na starych warunkach... Zadzwoniłam na infolinię z zapytaniem czy posiadając jedną nową, zmienioną przez nich kartę, muszę płacić za dwa różne wyciągi? Pani, niezadowolona i z przyganą w głosie wytłumaczyła mi jak jakiemuś głupkowi, że nie muszę, a oni ten wyciąg wysłali tylko tak sobie bo on i tak już nie obowiązuje, i że to przecież takie oczywiste!!! Sama jestem bankowcem i skoro mnie ich dokumentacja wprowadziła w błąd to tym bardziej tysiące innych klientów!!! Pani była ponadto niemiła, niegrzeczna i znudzona bo jak widać nie ja pierwsza obawiałam się podwójnej opłaty za jeden produkt... I to w dwóch różnych terminach i na różne konta i kwoty... Więc obawy były słuszne. Nie podoba mi się takie wprowadzanie klientów w błąd.