Opinia użytkownika: MAŁGORZATA_755
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: W obecnych czasach posiadanie konta w banku jest rzeczą oczywistą, a dla ludzi młodych to zdecydowana norma. W większości przypadków korzystanie z tak oczywistych czynności jak wypłaty z kasy czy wszelkie płatności dokonywane w placówkach bankowych należą do rzadkości. Dlatego też korzystanie z witryn internetowych jest obecnie bardzo popularne. Jednak z własnego doświadczenia wiem, że nie wszystko jesteśmy w stanie załatwić wirtualnie i z oczekiwaną skutecznością. W związku z tym, że miałam założone konto w banku millenium w momencie kiedy potrzebowałam skorzystać z kredytu w formie pożyczki gotówkowej zwróciłam się do placówki tego banku. Oddział znajduje się w centrum miasta, jednak w jednej z rzadziej uczęszczanych uliczek. Z wizyty byłam bardzo zadowolona, gdyż Pani, która zajęła się moją sprawą była miła i bezproblemowo pomogła mi w uzyskaniu tych pieniędzy. Profesjonalna obsługa, którą polegała na tym, że na wszelkie moje pytania dotyczące tej sprawy Pani odpowiadała konkretnie i zrozumiale. Ponadto dało się odczuć, że to pracownik banku o mnie dba i zależy na pomyślności sprawy, ponieważ Pani sama dzwoniła i informowała na bieżąco o tym co się dzieje. Wszystko zostało załatwione sprawnie i nie byłam niepotrzebnie fatygowana do banku, co też jest dużym plusem, bo jak wiadomo każdy pracuje i zależy mu na czasie. Ogólna ocena jest dobra i wiem, że w razie jakichś innych problemów wrócę do tej placówki.