Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Firma NETIA jest przykładem jak nie należy postępować z klientem. Na początku wybieram temat rozmowy, żebym był szybciej i sprawniej obsłużony. Czekam na konsultanta okolo 45 min( dzowniłem z telefonu komorkowego bo usługi ich mi nie działają). po 45 min zgłasza sie Pani, ktora nie ma zielonego pojęcia o czym mówie, po czym przełącza mnie do kolejnej osoby, która w ogole nie odbiera( ponad godzine czekałem). Zdecydowałem sie poprosić o kontakt z ich strony wypełniając formularz na stronie - zero odzewu. Na 2 dzien posttanowiłem sprawdzić czy moze krocej będe czekał na połączenie z konsultantem - nic bardziej mylnego - znowu okreslam temat rozmowy - znowy osoba nie wie co ma robic i kolejny raz przełącza do innego doradcy i ponownie - nikt nie odbiera( ponad godzine znow z telefonu komórkowego). Po raz kolejny złożylem prosbe o kontakt przez oficjalna strone internetowa i po raz kolejny 0 odzewu. Zastanawiam sie czy tam w ogole ktos kompetentny pracuje i czy dział zgłoszen reklamacji w ogole funkcjonuje? Mam wrazenie ze pisze i dzownie nie do ludzi. Typowy przykład jak nie należy postępowac z klientem.Zastanawiam sie jak długo można tak olewać klienta i jak długo pozostane bez dostępu do telefonu i internetu. Dzis napisałem kolejny raz( dzownic juz sie boje - bo rachunki mnie "zjedzą" w tym miesiącu przez nich) - sam nie wiem juz na co liczyc. Jednym słowem DNO