Opinia użytkownika: Joanna_23
Dotycząca firmy: Alfa-med
Treść opinii: Byłam zapisana na wizytę, na koszt NFZ, także czekałam na nią blisko 2 miesiące. Dwa dni przed wyznaczonym terminem otrzymałam telefon z rejestracji przychodni, z prośbą, bym się pojawiła 10 dni później, Zgodziłam się, w sumie nie miałam wyjścia. Także przesunęłam urlop i w wyznaczonym nowym terminie udałam się do przychodni. Po przyjściu dowiedziałam się, iż nie jestem na liści osób, które mają być przyjęte. Poczekałam 10 minut, panie popatrzyły w kalendarze. Powiedziały "przepraszam" i zapisały mnie na kolejny termin, tym razem za 4 dni. Ja straciłam dziś pół dnia pracy, nie opłacało mi się wracać z powrotem, na dodatek nic nie załatwiłam i muszę wziąc znów urlop. Pracuję na umowę zlecenie, także urlop mam nieodpłatny. Czuję się rozgoryczona takim potraktowaniem, bo słowo przepraszam nie zwróci mi chociażby godzinówki. Chciałam zaoszczędzić, więc zapisałam się "w kolejkę". Wyszło tak, że biorać urlop, pewniej taniej by wyszło, gdybym się wyleczyła prywatnie, zaoszczędziłabym dodatkowo czas i nerwy. Osoba, która do mnie zadzowniła ze zmianą terminu, była niekompetenta, oczywiście nie pamiętam jej nazwiska, także nie wiem na kogo dokładnie się skarżyć.