Opinia użytkownika: Joanna_727
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Jestem klientką tego banku blisko trzy lata (posiadam dwa konta, zwykłe i jedno lokatowe) i jak do tej pory jestem zadowolona ze świadczonych usług. Bank świadczy bardzo ciekawy i korzystny wachlarz usług dla klienta (w porównaniu do innych banków ma bardzo konkurencyjną ofertę).Jak do tej pory oceniam pracę banku na bardzo wysokim poziomie. Do zalet banku zaliczam: terminowość przelewów, przyzwoicie krótki czas księgowań i oczekiwania na potwierdzenie przelewów, brak kiedykolwiek jakiś problemów z płaceniem kartą czy wypłatą gotówki z bankomatu, nieskomplikowany i przejrzysty system korzystania z konta poprzez internet, profesjonalny personel w obsłudze klienta (infolinia, placówka mBanku przy ulicy Kuźniczej we Wrocławiu). Do wad banku zaliczam stosunkowo częste prace w systemie informatycznym, które blokują możliwość dostępu do konta poprzez internet. Niemniej jednak jeśli te prace występują to trwają zwykle w godzinach bardzo późnowieczornych i nocnych, co moim zdaniem pozytywnie wpływa na wizerunek banku, gdyż w trosce o klienta daje mu możliwość załatwienia wszystkich ważniejszych spraw związanych z obsługą konta w ciągu dnia. Ponadto informacje o przerwach w dostępie bank zawsze umieszcza dużo wcześniej na swojej stronie internetowej w aktualnościach (moim zdaniem jest to bardzo dobrze wyeksponowane). Inną wadą banku jest niezbyt dobrze rozwiązany system wpłat gotówki do banku. Korzystanie z wpłatomatów niekiedy może wiązać się z "połknięciem gotówki" przez to urządzenie. Do tej pory kilkakrotnie korzystałam z tej usługi i raz miałam nieszczęście "paść ofiarą" tego zdarzenia. Pozytywnie oceniam prace personelu w czynnościach związanych z moim zgłoszeniem reklamacyjnym. Zgłoszenie zostało przyjęte bez większych problemów. Negatywnie oceniam procedurę postępowania...gdyż otrzymałam informację, że z terminem zaksięgowania gotówki na moje konto (po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji) będę musiała poczekać do 10 dni...a w ekstremalnym wypadku do miesiąca czasu. Jednak na moją prośbę i przedstawieniu istotności mojego problemu związanego z niewpłynięciem pieniędzy na moje konto (defakto nie z mojej winy, lecz wady urządzenia), otrzymałam informację, że zostanie to w miarę możliwości priorytetowo potraktowane...i faktycznie po upłynięciu kilku dni miałam pieniądze na koncie, a na maila otrzymałam informacje o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji i przeprosinami osoby reprezentującej bank. Na plus banku przemawia korzyść, że w krótkim czasie po tym incydencie (gdy korzystałam powtórnie z wpłatomatu), został zmodyfikowany system wpłat gotówki, tak, że w razie połknięcia pieniędzy istnieje możliwość anulowania czynności i gotówka zostaje zwrócona, a nie jak wcześniej zdeponowana. Dlatego też uważam, że bank ten jest bardzo dobrze nastawiony na jakość świadczenia usług i w trosce o klienta ciągle podnosi tę jakość.