Opinia użytkownika: demo
Dotycząca firmy: InterRisk
Treść opinii: Poszłam do przedstawiciela firmy ubezpieczeniowej w Gdyni. Wcześniej adres sprawdziłam na stronie internetowej. Punkt jest położony dość w centrum, ale na bocznej ulicy, na parterze domku jednorodzinnego. W środku biuro jest dość przestronne. Znajdują się tam dwa biurka dla dwóch pracowników. Kiedy weszłam do punktu, na miejscu zastałam jedną pracownicę. Jak się później okazało, dziewczyna pracowała tam zaledwie od 2 tygodni i nie wiedziała nic na temat produktu, który kupowałam. Gdy weszłam, usiadłam przy biurku i powiedziałam, iż szukam osobistego ubezpieczenia OC w ramach wykonywanego zawodu. Wiedziałam, że istnieja conajmniej dwie opcje tych ubezpieczeń, ale nie wiedzialam, którą powinnam wybrać. Pracownica przeprosiła mnie i zadzwoniła do szefowej, która podala jej szybko, co należy zrobić. Agentka zaczęła wprowadzać moje dane do systemu komputerowego. Musiała formularz poprawiać trzykrotnie. Ostatecznie, aby nie trzeba było poprawiać kolejny raz wniosku, zgodziłam się nawet zapłacić całą sumę ubezpieczenia na raz, pomimo że zależało mi na rozłożeniu na 2 raty. Wszystko trwało potwornie długo. Pracownica przepraszała mnie i była uprzejma, ale czas wykonywania tych czynności bardzo mnie zirytował. Po kilku dniach zadzwoniłam do puntu, aby dowiedzieć się, czy wszystko jest w porządku. Rozmawiałam z szefową, która zapewniła mnie o poprawności wniosku. W czasie wypełniania wniosku należało wpisać pewien numer. Przekonywałam pracownicę, że ja takiego numeru nie posiadam, gdyż ten rejest dotyczy indywidualnych działalności gospodarczych. W rubryke tą wpisano numer moich uprawnień zawodowych. Doszły mnie słuchy, iż najprawdopodobniej wykupiłam zły rodzaj ubezpieczenia. Przepisy są w tym względzie niejasne. Niemniej jednak oceniam swoją wizytę w tej oddziale tej firmy bardzo negatywnie.