Opinia użytkownika: Natalia_94
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: W dniu 09/12/2009 po godzinie 16 odwiedziłam oddział Banku Millenium w Elblągu. Udałam się tam aby poznać ofertę kredytu gotówkowego. Kiedy weszłam do oddziału zostałam od razu zauważona i przywitana uśmiechem przez doradców. W oddziale było 5 klientów, stanowiska kasowe były oddzielone od stanowisk kredytowych. Podeszłam do miejsca gdzie można było usiąść i poczekać na obsługę. wszyscy doradcy byli zajęci. W zasięgu mojego wzroku było 4 pracowników. Dwóch na stanowiskach kasowych oraz 2 osoby do obsługi kredytów. W kolejce przed mną była jedna osoba. Czas jaki oczekiwałam na obsługę to ok 3 minut. Kiedy przyszła kolej na moja obsługę doradca wyszedł i spytał się w czym może pomoc po czym zaprosił do siebie. Kiedy powiedziałam ze jestem zainteresowana kredytem zaczął zadawać pytania czy jestem klientem banku i na jaki cel potrzebuje . przedstawił ofertę banku i zachęcił do skorzystania zaproponował pryz okazji założenie konta osobistego i ofertę karty kredytowej. wydal druk o zarobkach i poinformował ze formalności możemy załatwić w jeden dzień. wręczył również swoja wizytówkę i zaznaczył ze jeżeli będę miała jakieś pytania mogę dzwonić. pożegnał mnie słowami dziękuje bardzo za wizytę i mam nadzieje ze oferta która przedstawiłem przekona pania