Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Konto internetowe w mBanku posiadam od ponad dwóch lat i widzę niemal same jego zalety. Umowę podpisywałam u siebie w domu ( co dla mnie było dużym komfortem bo miałam malutkie dziecko), po uprzednim wypełnieniu zgłoszenia na stronie internetowej. Konto prowadzone jest bezpłatnie, nie płacę również za przelewy dokonywane przez internet. Strona banku jest przejrzysta i zrozumiała dlatego nawet całkowity laik w sprawach bankowości internetowej powinien sobie bez problemu poradzić. Potwierdzenia przelewów za pomocą kodów przesyłanych na telefon komórkowy to też według mnie bardzo dobre rozwiązanie spraw bezpieczeństwa. Jedynym minusem jest ograniczona liczba bezpłatnych bankomatów, poza kilkoma bezpłatnymi w pozostałych pobierana jest prowizja. Personel infolinii, z którym miałam styczność jedynie raz był miły i kompetentny. W krótkim czasie otrzymałam odpowiedź na zadane pytanie.