Opinia użytkownika: Monika_978
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Jestem posiadaczem konta z Banku Millenium już od około 5 lat. Od początku miałam dostęp do konta on-line. Zależało mi na tym przede wszystkim dlatego, że nie lubię tracić niepotrzebnie czasu w kolejkach w banku czy na poczcie, choćby po to, by zapłacić rachunek. Konto On-line po pierwsze oszczędza opłaty np. pocztowe (w Millennium płać 0.50gr za przelew), po drugie na bieżąco mogę sprawdzać wpływy na konto. Aby zalogować się do banku online każdy użytkownik ma swój nr klienta i go wpisuje, następnie wpisuje hasło i jest zalogowany na swoje konto. Ma się wgląd aktualnego stanu konta, można wygenerować sobie raport i określić jaki okres chciałby się wyciąg wszystkich płatności i wpływów. Strona jest przejrzysta i nawet użytkownik, który loguje się po raz pierwszy nie ma większych problemów z obsługą konta. Dla porównania bankowości elektronicznej mogłabym przytoczyć przykład innego konta online, którego w przeszłości byłam posiadaczem, w banku PKO BP S.A. Kłopotliwe w obsłudze tego konta było to, że aby dokonać przelewu miałam specjalną kartę z hasłami literowymi i w momencie wpisania wszystkich danych do przelewu musiałam dodatkowo potwierdzić transakcję wpisując w/w hasło z karty. Jeżeli byłam np. w pracy i chciałam wysłać jakiś przelew a nie miałam tej karty z hasłami nie mogłam dokonać operacji. Ponadto, ilość haseł na karcie była ograniczona, i jak dużo miałam płatności to kończyły mi sie hasła i musiałam czekać, aż bank mi prześle nową kartę. Nie odpowiadała mi taka forma, więc zdecydowanie bardziej odpowiada mi konto online w Millennium.