Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Tego dnia chciałam wyjaśnić sprawę karty do bankomatu za którą co miesiąc pobierano opłaty z mojego konta mimo iż takiej karty nie posiadam. Niemiłym zaskoczeniem była dla mnie kolejka, pomimo dużej ilości czekających interesantów czynne było tylko 1 okienko z 3...Czas oczekiwania około 30 minut.. Pani,która pomagała mi wyjaśnić zaistniałą sytuacje, zdawała się nie mieć "zielonego pojęcia "o czym mówię.Prosiła akurat przechodzącą współpracownicę o pomoc.Ta kazała mi jechać do innego miasta(Warszawy-tam była rzekoma karta wydana)w celu wyjaśnienia tego mojego problemu.Niestety nie udało mi się nic załatwić...Poza estetycznym wyglądem i czystością ten oddział banku wg mnie może wystawić wizytówkę innym placówkom.Ta wizyta w banku dała mi do myślenia, być może nadeszła pora na zmianę banku ?