Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Expander
Treść opinii: Zastanawiam się nad kupnem własnego mieszkania lub domu i jak większość młodych Polaków zastanawiam się nad kredytem hipotecznym. Całkiem przypadkiem przeglądając stronę internetową z rankiengiem kredytów hipotecznych poprosiłem o ofertę. Spodziewałem się ankiety na pocztę e-mail ale rozdzwoniły się telefony. Nie wiem dlaczego ale większość konsultantów wybiera sobie porę 15.00 - 15.20 i rzadko kto ma zamiar odpuścić. Ja wtedy nie mogę rozmawiać i prosze o przełożenie tematu na godziny 19-20. Mało który z dzwoniących konsultantów z pokora przyjął do wiadomości że nie mogę rozmawiać i za wszelką cenę starał się wydrzeć odemnie jak najwięcej informacji aby móc określić moją zdolnośc kredytową na co reagowałem odłożeniem słuchawki. Wyjątkiem była konsultantka expander. Nie dość, że zadzwoniła o 19.30 - świetna dla mnie pora bo po "Faktach" to w taktowny i rzeczowy sposób prowadziła rozmowę. Mało to, kiedy zniknął zasięg , co przerwało rozmowę przekazała informację koleżance która również nie odbiegała poziomem prowadzenia rozmowy, kiedy określiliśmy moją "wypłacalność" Pani z przykrością stwierdziła, że na ter. woj. podkarpackiego nie mają zatrudnionych mobilnych konsultantów ale podała adres placówki w Rzeszowie oraz nr kontaktowy do informacji telefonicznej jeśli miałbym jakieś dodatkowe pytania w przyszości. Z pozoru błaha sprawa ponieważ to tylko telemarketing, aczkolwiek w diametralnie różny od tego prowadzonego przez banki. Nie wiem czy to tylko przypadek, czy kwestia kontrastu między pytaniami zadawanymi przez pracowaników banków a pracownikami expandera - ale poprzez sposób prowadzenia rozmowy z pewnością wrócę do Expandera. Myślę, że szkoleniowcy handlowców z placówek bankowych zapomniali o sile jaką odkrywa głos w kwestii wpływania na postępowanie słuchaczy. Daje 5 a bankach napisze później....