Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: W dniu 14 grudnia, postanowiłem zadzwonić na infolinie sieci Era (boa Era 602900), aby dowiedzieć się dlaczego dotej pory niedostałem faktury za miesiąć listopad, oraz z prośbą o przesłanie sms z numerem faktury i z wielkością opłaty za miesiac listopad. Miałem problem aby porozmawiać z konsultantem na ten temat. Po wysłuchaiu automatycznego rozmówcy: aby dowiedzieć o fakturach naciśnij 3, aby porozmawiać z konsultantem zawsze po naciśnięciu 0. Gdy wybrałem już numer zero, cały czas słyszałem w słuchawce wszystkie linie zajęte proszę czekać. Po odczekaniu około 2 minut, przerwałem połączenie i zachwile zadzwoniłem ponownie i znowu musiałem czekać. Znowu wszystkie linie były zajęte, znowu po około 2 minutach przerwałem połączenie i zachwile zadzwoniłem znowu i znowu wszystkie linie były zajęte. Dopiero jak zadwoniłem za około 30 minut udało mi się dodzwonić do konultanta i wyjaśniłem mu swój problem. Poprosiłem konsultanta, aby ten przesłał mi sms z numerem faktury i wysokościa płatności. Konsultant przed wysłąniem sms zadał mi kilka standardowych pytań: na kogo jest zarejstrowany telefon, powiedziałem że na mnie, jaka jest moja data urodzenia- gdy mu powiedziałem konsultant na infolini powiedział, że wszystko się zgadza i sms został już wysłany na mój telefon. Powiedział jeśli problem bedzie się powtarzał w dalszym ciągu, to proszę zadzwonić w następnym miesiacu, to zmnienimy panu dostarczyciela faktur (dostarcza mi Poczta Polska). Wszystkie faktury są wysyłane około 3 grudnia, a dzisiaj jest 14. Podziękowałem mu za obsługę i po rozłączonym połączeniu, od razu zauważyłem, że otrzymałem sms, w którym w treści było napisane numer faktury i wysokość opłaty za miesiąc listopad. Zalety Obsługi Konsultant bardzo szybko zweryfikował moje dane i wysłał mi smsa, wyjaśnił co należy zrobić w przyszłości jeśli problem będzie się potwarzał. Wady Obsługi W tym dniu około godziny 18 bardzo trudno było dodzwonić się infolinie Ery.