Opinia użytkownika: miki
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: W kontakcie z Mbankiem miałem następujące doświadczenia, które moim zdaniem wskazują na małą elastyczność i sprawność niby nowoczesnego banku. Mianowicie spróbujcie zadać pytanie przez mlinię za pośrednictwem formularza. Zwykle w ten sposób moje wszystkie próby usprawnienia kontaktu, czyli w moim oczekiwaniu przedstawienia telefonicznie konkretnej oferty przez pracownika mBanku, kończą się lakonicznymi 2 mailami. Pierwszym z inf. o przyjęciu zapytania przez system i czasie oczekiwania. Po jakimś czasie przychodzi 2 zazwyczaj z gotową odp. – proszę skontaktować się z pracownikiem mlinii w tej sprawie np. nowej karty, nowego limitu, etc. Jak dla mnie trudno ocenić tutaj mBank jako nowoczesny i z ofertą indywidualną klientów od dawana posiadających ror w banku. Ja po to zwracam się na formularzy kontaktu z propozycją np. sprzedaży mi usług, żeby uprościć procedury dla banku i wskazać mojej zainteresowania konkretnym produktem. Zbywanie takiego zapytania automatyczną odp. to dla mnie zwykłe lekceważenie klienta, które zazwyczaj kończy się tym, że podobne zapytanie wysłane do innych banków gdzie też posiadam albo nawet nie posiadam żadnych produktów skutkuje od razu przygotowaniem wstępnej oferty dla mnie. Takie zachowanie mogę uznać za nowoczesne i przygotowane indywidualnie dla klienta zainteresowanego usługami. Moim zdaniem formy kontaktu z mBankiem jakie bank ofertuje są tylko pozorne. Wszystkie de facto kończą się 1 propozycją kontaktu z pracownikiem mlinii. Bank zupełnie nie wykorzystuje historii klienta oraz danych o jego zachowaniu. Szczerze to moje postrzeganie mBanku kilka lat temu jako nowoczesnego takie już nie jest. To przeciętny bank z wieloma fizycznymi ograniczeniami, które konkurenci powinni wykorzystać by odebrać stałych klientów mBankowi.