Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Santander Bank Polska

Treść opinii: W tym dniu dokonałem wypłatry pieniędzy z konta osobistego. Ogromnym minusem jest fakt, iż z 6 okienek czynne było tylko jedno. Przy drugim siedział pracownik banku lecz nie obsługiwał petentów. Z tego powodu czekław kolejce ok 20 minut. Kiedy już podszedłem do okienka zostałem obsłużony dość szybko. Wszystko poszło sprawnie a obsługująca mnie pani była sympatyczna i bardzo uprzejma. Jedyne co mnie raziło to jej usilne namawianie mnie na skorzystanie z nowych atrakcyjnych kart kredytowych. Mimo, że dwa razy podziękowałem pani nadal starała się mnie przekonać do tej oferty. Dopiero kiedy po raz trzeci, bardziej dobitny zaznaczłyem, że oferta ta mnie nie interesuje, dała spokój. Ogólna ocena +3 ze względu na dość długio czas oczekiwania w kolejce.