Opinia użytkownika: Adam_88
Dotycząca firmy: ECCO
Treść opinii: Zadzwoniłem do sklepu ok. godziny 14 z zapytaniem o dostępność jednego z produktów. Po potwierdzeniu przez pracownicę sklepu, poprosiłem o odłożenie dla mnie interesujących mnie butów. Miałem przyjechać za 2-3 godziny. Po przyjeździe do sklepu, zgłosiłem się do pracownika sklepu i ten wyniósł mi karton z interesującymi mnie butami. Potem postanowiłem przymierzyć jeszcze jedną parę butów. Do zamierzenia podano mi buty z zaplecza. Pan krótko opisał mi interesujące mnie buty. Przy kasie płacąc za obie pary butów, Pan zaproponował mi środki ochronne do każdej z kupowanej par butów. Poinformował mnie o sposobie ich używania. Obsługa sklepu zachowuje się bardzo swobodnie, ale jest bardzo miła i uprzejma. Każdego z klientów witają mówiąc „dzień dobry”. W sklepie był porządek i wszystkie produkty (buty) poukładane były na półkach w jedną stronę.