Opinia użytkownika: miki
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: Chciałbym podzielić się moimi 2 konkretnymi „problemami” w kontakcie z Mbankiem. Obie sprawy dot. wpłatomatów. Oto pierwsza. Ponad rok temu udostępnienie sieci wpłatomatów Multibanku dla klientów mBanku miało pomóc udrożnić system wpłat gotówki na rachunki klientów w mBanku. Moim zdaniem tak się nie stało. We Wrocławiu wiele wpłatomatów Multibanku oraz mBanku nie jest sprawnych a informacja o dostępności i sprawności wpłatomatu na stronie internetowej banku jest nieaktualna. Podam 2 konkretne przypadki najczęściej psujących się wpłatomatów: oddział Multibanku przy pl. Teatralnych (regularnie wyświetla komunikat o awarii) oraz mBank Centrum Finansowe ul. Kuźnicza 10. Tutaj wpłatomat jest na zewnątrz i non stop szkodzi mu chłód, deszcz, wilgoć. Bardzo często jest niedostępny dla klientów. A teraz o drugim problemie dot. wpłatomatów. Ta sprawa nie podobała się wielu klientom i było to już poruszane w prasie. Otóż każdy z nas wpłacając gotówkę we wpłatomacie liczy na szybka i bezpieczną dla siebie operację. Od jakiegoś czasu we wpłatomatach mBanku i Multibanka klientom obu tych banków korzystających z urządzenia w trakcie operacji wpłaty wyświetlane są pełnoekranowe reklamy. Ja jak pierwszy raz zobaczyłem przerwanie transakcji reklamą to zdębiałem ale zachowałem spokój. Moja żona za to wpadła w panikę. Ani mnie ani jej nie przekonuje pojawiający się malutki komunikat o możliwości pominięcia reklam. Osobiście uważam to za naganne i nie przemyślane. Takie wyświetlanie reklam we wpłatomatach powoduje liczne problemy i nie porozumienia. Polecam model biznesowy wyświetlania reklam wypracowany przez Google. Z boku ekranu albo w stopce na pasku.