Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Zadzwonił do mnie Pan z infolinii Banku Millennium, informując mnie, że ma dla mnie super, mega, korzystną ofertę. Zaproponował mi program DOGODNE RATY. Została wytypowana jedna moja transakcja opiewająca na kwotę powyżej 1000 zł zapłacona kartą kredytową. Transakcja miała być rozłożona na 6 rat. Oprocentowanie tego programu miało być niższe niż odsetki na karcie. Ponieważ zawsze spłacam kartę w terminie, odsetki mnie nie dotyczą. W związku z tym 3 razy pytałam Pana, czy poniosę jakiekolwiek koszty takiego programu. Pan z infolinii zapewnił mnie, że nie. Zgodziłam się na włączenie tej korzystnej oferty. Po tygodniu, gdy przyszedł mi wyciąg z konta, okazało się, że ten korzystny program wcale nie jest korzystny, gdyż poniosę jednak koszty, i to wcale nie małe bo 77 zł. Zadzwoniłam w związku z tym na infolinie, by wyłączyć ten program. Oczywiście zapytano mnie dlaczego rezygnuje, więc opowiedziałam jak zostałam przez pracownika banku oszukana, na co dostałam odpowiedź, że pracownik na pewno mnie o kosztach informował. Program został wyłączony. Za tydzień uczestnictwa w programie mam zapłacić 11 zł, mimo że gdybym miała normalnie spłacić tę transakcje to spłata nastąpiłaby 25.12.2009 czyli za 2 tygodnie. Oczywiście postanowiłam złożyć reklamację. Na razie nie otrzymałam odpowiedzi. Czuje się przez ten bank oszukana i okradziona. I nie zostawię tego tak. Mimo, że do zapłacenia mam niewielką kwotę, to zamierzam powalczyć! I już nigdy nie nabiorę się na żadną ofertę telefoniczną, gdzie nie przedstawia się warunków pisanych małym druczkiem.