Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Piszę teraz tę obserwację gdyż byłem ciekaw czy coś się zmieniło. Z wykształcenia jestem informatykiem. Któregoś dnia poszedłem na tydzień po otwarciu Galerii Jurajskiej w Częstochowie do sklepu Komputronik w celu przeprowadzenia testu obsługi i wiedzy pracowników. Nie spodziewałem się tego, że spotka mnie takie rozczarowanie. Po podejściu do Pana, prosiłem o informacje na temat zakupu laptopa. Podałem parametry, na czym mi zależy, czego oczekuję i do czego ma być wykorzystywany. I nagle zapadła cisza, Pan zajął się laptopem, i tak siedziałem z 3 minuty oglądając oblicze pana wpatrzonego w ekran laptopa, nagle pan się odzywa, mam tutaj taki i taki laptop, niestety trudno mi określić czy posiada on w sobie coś takiego. Zaczął mi wyjaśniać, że trudno mu powiedzieć czy coś takiego mogło by mi odpowiadać, co mnie bardzo zaskoczyło, pierwszy raz się spotkałem z czymś takim jak sprzedawca pokazuje mi swój monitor i to, że ja wybieram i mówię panu jakie parametry mnie interesują, a on tylko klikał myszką. Nie otrzymałem, konkretnej odpowiedzi na zadane pytania. Nagle pojawił się pan który usiadł na swoim środkowym miejscu, prawdopodobnie był to kierownik. Jego wiedza była już bardziej precyzyjna i konkretna. Niestety nie mogę wydać lepszej oceny na temat obsługi klienta w tym salonie. Liczę, że niebawem się to poprawi.