Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: ERGO Hestia

Treść opinii: Celem mojego badania było uzyskanie jasnej informacji na temat rzetelności, szybkości i konkretnych działań jakie firma podejmie by szybko zlikwidować szkodę komunikacyjną. Wybrałem więc ogólnodostępny numer na infolinię. Po dość krótkim czasie ( około minuty ) odebrała pierwsza wolna konsultantka. Po wyraźnym i szybkim przedstawieniu zapytała miłym głosem - "w czym mogę pomóc". Wyczuwając pozytywne nastawienie w głosie przedstawiłem hipotetyczną sytuację wypadku drogowego - z potrzebą holowania. Bez zastanowienia konsultantka opisała sposób w jaki mogę szkodę zgłosić, podała dokładny czas w jakim skontaktuje się ze mną rzeczoznawca. Wszystko w wygodny dla mnie sposób - na maila i na tel. - nie musiałem stawiać się do konkretnego oddziału celem wypełnienia druków zgłoszenia szkody. W kwesti holowania Pani również wykazała błyskawiczną pomoc - poinformowała w jaki sposób i w jakim czasie dojedzie do mnie holownik i biorąc pod uwagę marke mojego pojazdu, zakres uszkodzęń, rocznik i miejsce zdarzenie poinstruowała również do jakiego serwisu mogę zostać sholowany. Co prawda uprzedziła, że to Hestia dokonuje wyboru serwisu ale zapewniła, że na pewno nie pozostawią mnie w nieautoryzowanej stacji. Całość operacji została przez Panią potwierdzona, że odbędzie się w sposób bezpłatny w ramach zakupionej przeze mnie polisy. Uzyskawszy wszystkie informacje na sam koniec podsumowała pokróce temat i z miłym akcentem spytała czy nie może jeszcze w czymś pomóc. Usatysfakcjonowany podziękowałem i usłyszawszy życzenia miłego dnia zadowolony z przeprowadzonej rozmowy podziękowałem i rozłączyłem się.