Opinia użytkownika: Joanna_1042
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: W Lidlu jest tanio - to fakt ale co do szybkości obsługi, czystości i wyglądu tejże obsługi to jest to dramat. Jeszcze nigdy odkąd powstał ten sklep w tym mieście jak tam weszłam nie było czysto. Zawsze coś na "dzień dobry" lepi się do butów, chociażby rozlany sok, którego nikt nie kwapi się sprzątnąć i tak wszyscy klienci muszą okrążać tą niespodziankę. Na półkach masę pustych kartonów, kartoników czy foli po opróżnionych produktach - niestety nikt przez cały pobyt w sklepie nawet nie zaczął tego usuwać. A o kończących się produktach na półkach, o ich uzupełnieniu nie mogło być mowy.Na pólkach znajdują się także przeterminowane produkty. Każdy zajęty tym, co nie trzeba. Kasa, jak to kasa -chyba nikomu nie uśmiecha się stać w kolejce 10 - 20 minut, bo oczywiście tylko 2 działają pomimo usilnych dzwonków, żeby któraś z pań zasiadła za następną. Jeżeli chodzi o kasjerki - wszystko fajnie-dzień dobry, zapraszamy ponownie ale ich wygląd (oczywiście niektórych) to jakaś zgroza. Brud za paznokciami taki, że jak dotyka pieczywa, to aż ciarki przechodzą czy czasem ich nie dotknie palcami, jakby zsunął się woreczek foliowy, tłuste włosy, braki w uzębieniu. Mam nadzieję, że za niedługo wszystko będzie w porządku i będzie można robić zakupy bez obaw w tym sklepie.