Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Konto w mBanku posiadam od 1,5 roku. Mam w nim 3 konta - ROR i dwa oszczędnościowe. Korzystam z nich dość intensywnie - zwłaszcza w ostatnim czasie. Ogólnie jestem z niego zadowolona. Jednak jest kilka spraw, które bym zmieniła. Po pierwsze - zarządzanie kontami nie jest "odruchowe". Menu jest źle skonstruowane. Brak jasno określonego sposobu wybierania, którym kontem chcę zarządzać. Po drugie - brak pokazywania domyślnie kilku ostatnich operacji na koncie przy przeglądaniu historii - każdorazowo trzeba określić czas i rodzaj operacji. Dla mnie to uciążliwe, bo bardzo często korzystam z historii. Infolinia - nie miałam z nią wiele wspólnego. Choć zdarzyło mi się dzwonić, by rozwiać wątpliwości. Od dwóch różnych konsultantów otrzymałam sprzeczne informacje. Wszystkie inne kontakty były profesjonalne i miłe. Irytujący jest dla mnie wygląd karty, którego nie można zmienić (z delfinkiem). Bank chwalę za konkurencyjną cenę utrzymania konta. W odniesieniu do moich potrzeb, to najlepszy bank. Nie korzystałam nigdy z mPunktów.