Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: bardzo dobra, fachowa obsluga. wiedza merytoryczna pracownikow (a przynajmniej wiekszosci z nich) na naprawde dobrym poziomie. zawsze mozna liczyc na fachowe doradztwo, w razie nietypowych problemow czesto i tak znajduje sie niekonwencjonalne rozwiazanie, np. pomysl zastosowania jakiegos produktu w inny sposob, niz zalozony przez producenta - tzw. "kombinowanie" i kreatywnosc pracownikow jest OK :) na minus mozna zaliczyc sporadyczne przypadki znudzenia pracownikow (wrazenie, ze traktuja klienta jako zlo konieczne, na zasadzie "kolejny przylazl i trzeba mu pomagac", jednak sa to sytuacje sporadyczne i mimo wszystko merytoryczny poziom obslugi jest ok, jednak czasami drazni traktowanie klienta z gory, jakby z zalozeniem, ze on sie nie zna i trzeba mu wszystko tlumaczyc jak kompletnemu ignorantowi). czasami trzeba tez dosc dlugo czekac na doradce. jesli chodzi o sam sklep, to jedyne co drazni, to parking - strasznie waskie miejsca parkingowe, utrudniajace wysiadanie i czesto zmuszajace do parkowania niezgodnie z namalowanymi liniami (tymbardziej, ze jako market budowalny czesto bywa odwiedzany przez klientow poruszajacych sie duzymi pojazdami dostawczymi lub z przyczepkami). obsluga powinna tez zwracac wieksza uwage na zajmowanie miejsc parkingowych dla niepelnosprawnych przez osoby nieuprawnione.