Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Zbyt przestrzenne pomieszczenie, mało stanowisk obsługi klienta oraz siedzeń dla oczekujących osob powoduje, że klient czuje się jak intruz. Jestem w dość komfortowej sytuacji, gdyż wyglądam na dość młodą osobę, w rzeczywistości mam już 23 lata i dość często spotykam się z lekceważącym podejściem pracownikow względem "młodej" osoby w roznych miejscach pracy. Tak też i było w powyższym banku. Pani dysponentka w trakcie obsługiwania klienta, pozwalała sobie na niewybredne komentarze, dotyczące braku posiadania przy sobie nr konta, wymieniając rownocześnie uwagi "nie dotyczące pracy" z dysponentką siedzącą obok. Uszczypliwe uwagi dotyczące klienta, oraz "śmiechy" po moim odejściu od stanowiska, były dla mnie nie do przyjęcia, mało profesjonalne i stanowiły o braku jakości wykonywanych usług w tym oddziale banku.