Opinia użytkownika: ELŻBIETA_241
Dotycząca firmy: WARTA
Treść opinii: Mój mąż występował o wypłatę z ubezpieczenia lokalu. Po zgłoszeniu problemu na infolinię (wykwity pleśni na ścianach budynku oraz zaciek na suficie w jednym z pomieszczeń) , otrzymał telefonicznie dokładną instrukcję procedury postępowania likwidacyjnego. Od tego czasu minęły dwa dni do pojawienia się w mieszkaniu agentów. W tym czasie obecna byłam tylko ja. Przyjechało dwóch mężczyzn. Byli bardzo uprzejmi. Zmierzyli pomieszczenia. Wykonali zdjęcia szkody oraz zmierzyli poziom wilgotności w każdym z pomieszczeń. Dokładnie wytłumaczyli mi, z czego wynikła szkoda i którą z jej części pokryje ubezpieczyciel. Dostałam również wskazówki postępowania likwidacyjnego reszty szkód z OC spółdzielni mieszkaniowej, w której znajduje się budynek. Po dwóch dniach od sporządzenia przez agentów protokołu na koncie znalazły się pieniądze. Po uwzględnieniu porad likwidatora, uzyskałam również zwrot ze spółdzielni za resztę szkód.