Opinia użytkownika: Małgorzata_825
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Przed bankiem czyściutko. Nie było żadnych papierków przy bankomacie. W sali obsługi klientów czysto. Na biurku pracownicy, która mnie obsługiwała był porządek. nie było widać żadnych brudnych kubków ani rzeczy prywatnych. Pani spojrzała na mnie jak tylko weszłam do pomieszczenia i zaprosiła do stanowiska. Grzecznie się przy tym przywitała i zapytała w czym może pomóc. Wyjaśniłam krótko o co mi chodzi. Pani chwilę się zastanowiła, poklikała w systemie wcześniej prosząc mnie o dowód osobisty. Odpowiedziała na moje wszytskie pytania. Powiedziała, że niejasne jest dla niej pismo, które otrzymałam z centrali. Powiedziała, że wyjaśni o co chodzi i do mnie zadzwoni następnego dnia, żeby udzielić mi konkretnej informacji. Czuję że zostałam dobrze obsłużona, bo zamiast wciskać mi i udowadniać, że bank w piśmie ma rację, powiedziała, że sprawdzi informacje i mi oddzwoni. Przy tym była miła i profesjonalna. Jej ubiór był stonowany i schludny. Życzyłabym sobie być tak mile traktowana w innych bankach.