Opinia użytkownika: _red_
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Chciałem dziś złożyć rezygnacje z usługi ubezpieczenia, która została mi zaoferowana jako usługa dodatkowa do prowadzonego konta. W tym celu zalogowałem się na swoje konto online na stronie banku. Po kilki minutach poszukiwania miejsca, w którym mógłbym na stronie zlecić wyłączenie tej usługi nic nie znalazłem. Postanowiłem wiec zadzwonić do Biura Obsługi Klienta. Na stronie bardzo szybko odnalazłem zakładkę kontakt i tu się pojawiło moje bardzo duże ogromne zaskoczenie. Bank uruchomił możliwość kontaktu z infolinią bezpłatnie korzystając z połączenia internetowego programu. Jako, że z podanego programu korzystam bardzo często, szybko wpisałem login banku i czekałem na połączenie. Po kilku sygnałach powitał mnie serdeczny, kobiecy młody głos. Przywitałem się powiedziałem w czym rzecz i zostałem poproszony o chwilę cierpliwości ponieważ połączyłem się nie odpowiednim działem, po kliku następnych sygnałach powitał mnie głos młodego mężczyzny. Po raz kolejny powtórzyłem z jaką sprawą dzwonie. Okazało się, że telefonicznie nie mogę zlecić takiej rezygnacji, zapytałem więc czy na stronie internetowej jest taka możliwość. Znowu zostałem poproszony o cierpliwość i po chwili uzyskałem odpowiedź, że niestety również przez stronę tego nie będę mógł zlecić. Zostałem więc poproszony o wizytę w jakimkolwiek oddziale banku. Na moją prośbę konsultant szybko poinformował mnie o najbliższych placówkach w Lublinie i o godzinach otwarcia tych placówek. Serdecznie podziękowałem, pożegnaliśmy się z konsultantem wzajemnie i zakończyłem połączenie. Czas oczekiwania na połączenie był bardzo krótki, do kultury i wiedzy konsultantów nie mam żadnych zastrzeżeń. Profesjonalna i miła obsługa. Polecam