Opinia użytkownika: Katarzyna_1136
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Żabka przy ul.Spółdzielców 3 jest jedynym punktem, na który notorycznie składam skargi (na infolinii ogólnopolskiej) dotyczące zachowania personelu w stosunku do klienta. Zatrudnione są tam 4 osoby plus kierowniczka (jak mniemam), pracownicy wielokrotnie stwarzali (i stwarzają pomimo licznych interwencji) problemy mnie i innym klientom (co mogę zaobserwować często dokonując tam drobnych zakupów) np. w kwestii zwrotu butelek, za które została zapłacona kaucja podczas zakupu. Jak dowiedziałam się na infolinii tego sklepu pracownicy mają obowiązek przyjąć butelki po napojach zakupionych w tymże sklepie ( na podstawie paragonu oczywiście) jednakże zawsze jest z tym problem, niezależnie od tego czy piwo Harnas jest w tym momencie w asortymencie, mogę oddać po nim butelkę, ponieważ podczas zwrotu okazuję paragon jednak zawsze kończy się to kłótnią z pracownikami i próba przywołania ich do porządku prosząc,aby kulturalnie się do klientów zwracano. Poza tym obsługa (niestety muszę użyć takich określeń) zachowuje się w sposób chamski i prostacki w odniesieniu do klientów. Powiedzenie "klient nasz pan" jest zupełnie obce dla tych ludzi. Wiem, że w innych sklepach tej sieci, w których miałam okazje robić zakupy, personel jest uprzejmy i kulturalny, dlatego podkreślam, moje opinia dotyczy sklepu w Krakowie przy ul. Spółdzielców 3. Jeżeli chodzi o ceny, niestety są one wysokie, a asortyment ubogi. Lokal jest czysty, teoretycznie przejrzysty, jednak bardzo często metki na półkach nie odpowiadają faktycznym cenom produktów (czytnik cen zazwyczaj nie działa). Po zakupach w tym miejscu pozostaje pustka w portfelu i niesmak powstały na skutek nieprzygotowanej i chamskiej obsługi.