Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Udałem się do owego sklepu celem kupna kilku rzeczy dla 5 letniego dziecka.W sklepie panowała miła atmosfera;na półkach ład i porządek;temperatura również na odpowiednim poziomie (świetnie działała wentylacja i nawiewy). Jeżeli chodzi o personel, to w tej kwestii pojawił się problem.Przynajmniej w dziale dziecięcym, bo w tym starałem się dokonać zakupu.Zaobserwowałem,iż pomimo okresu przedświątecznego (duża liczba klientów) w dziale tym znajdowało się bardzo mało pracowników obsługi (doradcy, kasjerzy itp.).Osobiście spędziłem ponad 10 minut wypatrując jakiegokolwiek pracownika.W końcu spotkałem jednego (zabieganego), który częściowo mi pomógł. Zaskoczeniem było dla mnie, brak osoby przy kasie, która mogłaby ,,skasować'' za wybrany towar.Zniecierpliwiony brakiem takiej osoby zszedłem na niższe piętro (sklep 2 poziomowy) i zapłaciłem w dziale męskim, gdzie zostałem od razu obsłużony. Chciałbym też dodać,że podobna sytuację miałem w innym sklepie H&M w Koszalinie (2 tygodnie wcześniej).