Opinia użytkownika: Krzyyyk
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Postanowiłam zakupic krem Nivea podczas zakupów w Tesco. Pnieważ wisiała wielka kartka z ceną, sugerująca taką samą niższą cenę produktu w Tesco, Lidlu i Biedronce, zdecydowałam się więc wziąć dwa - jeden krem Nivea na noc, drugi taki sam na dzień. Po zapłaceniu okazało się, że na paragonie jedna z cen jest o ok. 3 zł wyższa. Poszłam do działu obsługi klienta, w którym sprawdzono ceny. Okazało się, że wielka kartka z ceną dotyczy tylko jednego kremu, na drugi nie było "cenówki". Zaproponowano mi zwrot ceny za krem, nie zwrot różnicy, z powodu wprowadzenia klienta w błąd. Na ceny w Tesco niestety bardzo trzeba uważać, czasem bowiem okazuje się, że towar przeceniony sprzedany jest po stałej cenie. Panie w Tesco na kasie przeważnie bardzo miłe, choć zwykle na ich twarzach maluje się zmęczenie. Mają za to ohydne polary, często bardzo już zużyte,zmechacone. Jeśli Tesco chce dbać o ogólny wizerunek i jednakowo ubierać pracowników, niech chociaż tym paniom daje co jakiś czas nową odzież roboczą. Niestety w Tesco w kolejce do kas stoi się godzinami.... nie widziałam jeszcze takiej sytuacji, żeby wszystkie kasy były czynne. Zwykle kolejka w tzw. godzinach szczytu, czyli kiedy klienci wracają z pracy, po drodze robiąc tam zakupy, sięga połowy długości regałów!!!