Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Bardzo zła komunikacja z klientem, a zasadzie brak. Brak szacunku dla klienta. Często pieniądze były blokowane na koncie, miałem problemy z wypłacaniem z bankomatów, płaceniem kartą w sklepie. Pomimo tego, że środki były na koncie otrzymywałem komunikaty o ich braku. Dzwoniłem na infolinie, gdzie Pani mi powiedziała, że środki powinny zostać odblokowane w systemie może za dzień, może za dwa...nie usłyszałem słowa: "przepraszam". Napisałem do Polbanku w tej sprawie i otrzymałem tylko automatyczną odpowiedź, iż sprawe skierowano do właściwego specjalisty i na tym koniec. Wszystkie środki z konta i lokat przeniosłem do innego banku. Panel internetowy do konta bardzo nieczytelny i niewygodny. Wypłaty środków z konta dolarowego realizowane tylko w pełnych "setkach".