Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Sklep znajduje się w jednym z szeregu budynków, przeznaczonych na lokale usługowe. Cały kompleks posiada mały parking, nie wystarczający dla zaspokojenia potrzeb klientów. Avans posiada przeciętnej wielkości szyld, sprawiający, że sklep jest słabo widoczny z ulicy i łatwo może zostać niedostrzeżony. Ponadto posiada on małą witrynę, która w poważnym stopniu ogranicza powierzchnię reklamową. Niestety dodatkowo jest ona źle zagospodarowana, co znacznie obniża ocenę za wygląd zewnętrzny. W środku sytuacja przedstawia się zgoła inaczej. W markecie pojawiłem się szukając określonego produktu. To, co zastałem w środku, było miłym zaskoczeniem. Na podłodze rozwinięta była wykładzina. Stan jej czystości nie wzbudził żadnych moich uwag. Podłoga była czysta i zadbana. Układ przestrzenny sklepu wzbudził za to moje zatrzeżenia - nie należy niestety do najlepszych. Po przekroczeniu barierek zorientowałem się, że główne pomieszczenie sklepu mieści się na prawo od wejścia i w dużej mierze jest z tego miejsca niewidoczne. Asortyment sklepu jest podzielony na działy. Te są na szcęście opisane. Jednakże nie wszystkie tabliczki są dobrze widoczne i klient skazany jest na błądzenie między regałami. Z łatwością można uzyskać pomoc pracowników marketu. Tych w czasie mojej wizyty było bardzo dużo. Praktycznie na każdym dziale znajdowała się przynajmniej jedna osoba. Dodatkowo przy wejściu stał młody chłopak w wieku 18 – 21 lat, który udzielał informacji na temat lokalizacji poszczególnych produktów. Dział z laptopami znalazłem dość szybko, jednak nie od razu. Przy stoisku znajdował się jeden pracownik. Był ubrany w firmowy sweter. Nie posiadał jednak identyfikatora (w przeciwieństwie do innych pracowników, jak chociażby sąsiedniego działu z pralkami, gdzie jeden z członków obsługi udzielał na moich oczach szczegółowych informacji na temat kolejnych modeli automatów do prania). Był w wieku 36 – 42 lata. Praktycznie od razu jak tylko mnie zauważył, podszedł i zapytał się czy może pomóc. Był uprzejmy, miał jednak przy tym dość surowy wyraz twarzy. Wszelkie udzielane przez niego odpowiedzi były pełne i konkretne. Pracownik dobrze orientował się wśród asortymentu sklepu i udzielał wyczerpujących odpowiedzi. Doradził który produkt jest najlepszy do danego typu działań ze względu na jego parametry techniczne. Taki wysoki poziom wiadomości i jakości obsługi zasłużył na wysoką ocenę.