Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Zamówienie internetowe: Zamówiłem wykładzinę podłogową przez internet z odbiorem w sklepie firmowym. Wysoka funkcjonalność oraz wydajność witryny pozwoliła mi w zadowalającym czasie wybrać wzór oraz gabaryty (dopasowac do wymiarów pomieszczenia). Procedura składania zamówienia jest klarowna, zrozumiała i przejrzysta. Dotyczy to prezentacji produktów, koszyka a także metod dostawy i płatności. Przepływ informacji: Korespondencja (e-mail), podczas realizacji samego zamówienia, zawiera wszystkie interesujące mnie informacje w tym numer infolinii (to nie jest częste). Wiadomości mają czytelną konstrukcję, przejrzysty układ i pomimo, że zawierają dużo danych bez trudu można odnaleźć najistotniejsze informacje od statusu zamówienia po powód wysłania komunikatu. Jeszcze tego samego dnia otrzymałem telefon ze sklepu w Opolu, że wykładzina jest do odbioru a mój rozmówca był uprzejmy i komunikatywny. Cierpliwie i wyczerpująco odpowiadał na moje pytania. Odbiór: O umówionej godzinie odebrałem wykładzinę (była przygotowana do odbioru). Sprzedawca był uprzejmy i zorientowany. Zaproponował mi dodatkowe usługi w profesjonalny sposób. Nawet sobie pożartowaliśmy. Informacje dodatkowe: Uzyskałem wiele dodatkowych informacji na temat produktów i usług. Obserwacje dotyczące organizacji pracy i obsługi klienta. Odniosłem wrażenie, że jest mało osób do obsługi ale nie było też kolejek. Nikt nie sprawiał wrażenia oczekującego na obsługę. Skonstatowałem, że być może pracują w innych miejscach aby nie sprawiać wrażenia "oczekiwania na klientów". Odczułem pewne zagubienie, ponieważ "wyspy" z kasami i punktami obsługi są, moim zdaniem, zbyt mało wyeksponowane. Nie chodzi o to, że są zbyt małe ale o to, że kojarzą się bardziej z kolejnym miejscem ekspozycji niż punktem obsługi/kasą. Nie zauważyłem napisu typu "punkt obsługi, kasa". Organizacja tego punktu nie sprzyja porządkowaniu ewentualnych kolejek a odległość pomiędzy pracownikiem a klientem jest zbyt duża.