Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Do sklepu wybrałam się po pościel w konkretnym kolorze. Pościel widziałam wcześniej w promocyjnej cenie w gazetce, ale promocja trwała tylko do 9 grudnia i nie byłam pewna czy cena nadal jest obniżona. Pościel udało się bez problemu znaleźć. Wydawało się, że cena jest już niestety normalna, ale widziałam obok na półce pościel tego samego rodzaju, tylko w innych kolorach i miały cenę obniżoną. Postanowiłam więc poprosić o pomoc obsługę. Pan przy kasie, pomimo, że obslugiwał inną osobę (oczekiwał na zatwierdzenie płatności kartą kredytową), bez żadnego problemu sprawdził cenę. Okazało się, że niestety była wyższa, więc z zakupu zrezygnowałam, ale bardzo spodobała mi się postawa pana przy kasie. Bez zbędnych komentarzy, szybko udzielił mi pomocy. Nie musiałam w związku z tym czekać w kolejce,aby dopiero po kilku minutach stania dowiedzieć się, że i tak towaru nie kupię. Jestem zadowolona z wizyty w sklepie.