Opinia użytkownika: Monika_807
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Dzisiaj wybrałam się do sklepu Jysk. Miejsca do zaparkowania można tam szukać godzinami (w poniedziałek o 13.00!!). Kompletna porażka. W końcu zaparkowałam. W Jysk chciałam skorzystać z oferty przeceny dekoracji świątecznych i ozdób choinkowych. To co tam zastałam nie wyglądało zbyt ciekawie. Owszem towary są przecenione ale w jaki sposób wyeksponowane. Prawie wszystko powyciągane z opakowań, wiele rzeczy poniszczonych, popękanych, porysowanych, poprzestawiane towary leżą przy nieodpowiednich cenach. Nikt tam nie panuje nad zwykłym porządkiem, nie mówiąc już o jakiejkolwiek estetyce. Gdy już wybrałam kilka artykułów musiałam sama poszukać sobie opakowań, folii zabezpieczających itp. Kolejną "kłodą" była kolejka do kasy. Robiąc przecenę (a przecież nie dotyczyła ona tylko dekoracji i ozdób) można podejrzewać, że zainteresowanie będzie spore (chyba takie jest zresztą założenie marketingowe). Dlaczego nie można otworzyć drugiej kasy? Dlaczego nikt nie kontroluje co się dzieje na dziale z ozdobami? Było to bardzo zniechęcające. Do Jysk przyjechałam z małym dzieckiem i gdyby nie fakt, że miałam jeszcze przy sobie kogoś kto zajął się maleństwem w czasie gdy wyszukiwałam sprawnych i niezniszczonych artykułów, a potem jeszcze podczas stania w mega kolejce, chyba nie dokonałabym żadnego zakupu. Na moją ocenę miała wpływ - na plus - bardzo miła i sympatyczna kasjerka, która dwoiła się i troiła, aby nie stracić wszystkich klientów.