Opinia użytkownika: Adriana_42
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Z usług Mbanku korzystam od ponad 3 lat i jak dotąd jest to najlepszy bank, z jakim miałam do czynienia. Zakładanie konta jest proste i jasno skonstruowane, cała procedura uproszczona i świetnie zorganizowana (kurier z umową do domu, fachowa infolinia w razie problemów z czymkolwiek). Zakładałam 2 konta - prywatne i firmowe. Oba - równie przyjemnie. Przy zakładaniu firmowego pytałam przez infolinię o sprawy związane z limitem na koncie, a bardzo grzeczny i profesjonalny pracownik udzielił mi wyczerpującej odpowiedzi i od razu ten limit ustawił na moim koncie. Poinformował mnie też o tym, jak mam w przyszłości ewentualnie zminiać ten limit. Bajka - w porównaniu z tradycyjnymi bankami ! Natomiast pierwszy mój kontakt z mBankiem w Gdańsku na ul. Długiej nie należy do najlepszych. Muszę przyznać, że przy osobistym kontakcie z pracownikiem poczułam się rozczarowana. Czułam się tam jak intruz, czekałam żeby ktokolwiek się mną zainteresował (a w oddziale nie było klientów). A gdy już ktoś zajął się mną, okazało się, że i tak niczego tam nie załatwię (chciałam wtedy założyć konto). Przyznam szczerze, że nie rozumiem idei powstawania tych oddziałów. Są tylko dla biorących kredyty ? MBank ma tak dobrze skonstruowaną stronę internetową, dość sporą sieć bankomatów i wpłatomatów (w moim mieście - Chojnicach, są 4 bankomaty, ale przydałby się jeszcze 1, blisko osiedla 700-lecia, bo już kilka razy zdarzyło mi się, że nie było w bankomacie przy Kauflandzie pieniędzy, sporo osób z niego korzysta) oraz profesjonalną obsługę przez mlinię, że nie wydaje mi się to potrzebne. Świetny jest pomysł przypisania w infolinii każdej ze spraw i operacji do konkretnych operatorów. To bardzo ułatwia załatwianie spraw. I nie czeka się długo na operatora. Ogólna ocena banku jest bardzo pozytywna.