Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Jestem pozytywnie zaskoczony ostatnim kontaktem z Biurem Obsługi Plus. Skończyły mi się umowy na 4 numery i zatelefonowałem aby porozmawiać o przedłużeniu i wymianie telefonów. Okazało się, że są już dla mnie przygotowane oferty, przeprowadzono ze mną krótki wywiad aby zoptymalizować abonamenty, czyli z czego korzystam, czy więcej rozmów s ramach jednej sieci czy różnych, czy dużo SMS itp. Uprzejmie, kompetentnie i szybko (czasami może tylko aż za szybko). Zaproponowano mi nowe pakiety oraz kompetentnie porozmawialiśmy o modelach telefonów. Szkoda że nie był dostępny Sony Ericsson Experia X1, ale wybrałem coś innego. Czekam na kuriera z umowami i telefonami. Dostrzegam dużą zmianę na lepsze w stosunku do ostatniego kontaktu sprzed ok. 2 lat. Ogólnie pozytywnie, ale oczywiście zachęcam Plus do dalszego podnoszenia standardów. Może doczekam się kiedyś, że to Plus będzie sam wyprzedzał termin zakończenia moich umów i proponował mi atrakcyjne warunki przedłużenia, a nie czekał aż sobie o tym przypomnę. Jedna z moich umówi nie była aktualizowana od 4 czy 5 lat... Jakiś biznesowy doradca też by się przydał.